Treniruočių programa: Raumeninės masės auginimas – programa Nr 2

14,26Eur Į krepšelį

Treniruočių programa: Raumeninės masės auginimas – programa Nr 2

Pirkti Treniruočių programa: Raumeninės masės auginimas – programa Nr 2 Treniruočių programa: Raumeninės masės auginimas – programa Nr 2 @ Eur14,26
Dėmesio, treniruočių programa skirta tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems, ne profesionaliems sportininkams ir sporto salių lankytojams. Tačiau LABAI SVARBU – NIEKADA NEIMKITE DIDELIŲ SVORIŲ PIRMAS TRENIRUOČIŲ DIENAS!!! Ties šia taisykle labai dažnai suklumpama jau pirmąją dieną. Svorius reikia didinti palaipsniui, bet ne daugiau nei 2-3% per savaitę (IR NE DAUGIAU!!!!!) Tokiu atveju nesusidaro vadinamas „slenksčio fenomenas“, t.y. jei jūs nuo krūtinės spaudžiate 100 kg, po truputi didindami svorį per kelis metus galėsite pasiekti 200-250 kg rezultatą, tuo tarpu didindami dideliais svoriais – 140-150 kg.
Taip pat svarbu programą derinti su maisto papildų programa (tinka bet kuri, mūsų svetainėje pateikta raumeninės masės auginimo programa), bei efektyvios mitybos programa.

Ši programa pateikiama su pratimo atlikimo nuotraukomis ir nuorodomis youtube kanale. Prieš atlikdami pratimus būtinai įsitikinkite, ar Jūsų žinoma pratimo atlikimo technika yra tikrai tokia.

Dėmesio, informacijos autorius jokių konsultacijų neteikia ir į jokius klausimus neatsako. Kiekvienas naudotojas pats prisiima atsakomybę už informacijos naudojimo pasekmes. Todėl prieš pradėdami bet kokią programą – konsultuokitės su savo gydytoju ar sporto specialistu.